fullrulle på hög klass

hej minna underbara läsare :D
idag har jag ansiktsmålat på Å-festen hela dan från kl 12-18:) det var super mega as kul :D vi gick in på "harrys" typ hela tiden och tvättade händerna och ville ha vatten haha ;D

vi var där igår, och torsdags också och målade. i dag var det mest barn som ville bli målade!! :)
kul kul sen gick jag och min kära elin som äntligen har kommit hem till mig och hela eskilstuna igen till donken och köpte varsin glass med kolasås och maräng :D :P mummmsii!!!
sen tyå åkte jag och mamma till willys köpte godis till kvällen och tvättmedel :)

nu sitter jag här med elin på msn :) hihi :*
i morgon blir det träning så uti gudarna vet! :*

ååååååh min kamera har gått sönder måste jag bara säga :( buhu för den hela obejektet på kaeran är vikt för jag tappade den på, på golvet :(:(:(:(:( fyyyyyy!!!! ( den ska in på lagning ) :) det kommer nog lite bilder sen om jag har några bra från Å-festen när jag fått mor kontroll på kaeran haha XD

men det var allt från min tanke box
puss och kram :*

Kommentarer
Postat av: elincarlsson

hihi har saknat dig massa, kul att träffa dej igen:) puss och kraaaam:D<3<3<3

2010-08-14 @ 22:06:45
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0