kräftskiva tonight

hej hå .. ( haha skojja) ;P
idag vaknade jag halv 9 hemma hos fanny ramquist :)
vi typ spelade buzz hon jag och elin och sen gjorde vi inte så mycket mer som är värt att skriva ;) hehe ne men det var typ bara det vi gjorde ;)
igår kväll så badade vi i fannys pool ( badade eller snarare sagt hoppa oss i fannys pool)
 det var såå kallt så jag trodde örona skulle ramla av!
sen duchade vi och gjorde massage!
sen när alla var SÅ träötta och stod med tandborstarna redo att åka in i munnen kom vi på den idén att vi kan ju baka en fredagskaka och då vart alla pigga, så halv 12 bakade vi en fredagsbaka och jag gjorde en explotion i munnen med vatten som sprutade över ungifär hela köket... haha
vid 1-halv2 somnade vi ♥

nu har jag nydligen duchat och fixat i tältet för vi ska ha kräftskiva här ikväll ;)


tältet på baksidag


dagens outfit:
uppvikta jeans
vitt linne
blå/grön tröja över
svarta stumps :)

det här har jag köpt och glömt berätta:

ett klotter nagelack vitt :)
nu har jag rött underlack och vitt klotter över :)

hejdå :*

Kommentarer
Postat av: elincarlsson

haha vad kul det var! mästerkockarna mitt i natten, det är sååå vi :D hahah

2010-08-28 @ 17:22:02
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha det värkade som ni hade kul (Y) :D <3<3

2010-08-28 @ 20:18:58
URL: http://theonlytrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0