med ellanbellan och fannypanny♥

tjaba nu fick fannyramquist presic spuck för elräkningen i elins hus drar iväg om vi ska fortsätta som vi gör med alla lampor tända i taket! :P
vi har precis nu varit på donken och stoppat i oss någe mindre bra mat där spanade vi även in tikar och andra motorcyckelförare... haha reste ragg för killarna vid fönsteret gjorde också! det var också första gången jag betalade med mitt bankkort fick skriva en kråka på kvitot oså!
sen kom josefine amanda och michelle tog en tur in där också. sen tog vi oss hem på ett och annat sätt :)

igår så åkte vi till ett nicenice ställe och sen även igår så cyklade vi till donken för att då värma oss men vem kan stå emot en glass med kolasås? inte vi!!

snart ska vi hem till mig med buss! ska sova os mig ikväll det blir FF för mamma och pappa är på bröllop kulkul!!
vi hörs nog kanske ikväll!
hejdå :*




Kommentarer
Postat av: elincarlsson

hahah bilden (L)

2010-08-22 @ 16:21:44
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0