övernattningar

hejhejhej
nu kommer det senaste som hänt under veckan:

lördag: kväll kommer jag elin amanda hem till maja sover där
söndag: vi 4 åkte till tuna sen stan i shopade lite
kväll sover vi hos amanda äte taco till kvälsmat
måndag: till tuna igen bytte ett linne
kväll:sover amanda o maja hos mig
tisdag: vaknar o då sitter elin på min soffa ! hoppsan.. ! :)
kväll: alla 4 sover hos mig

ja det där var en snabb o kort beskrivning på min vecka :D

(jut nu för tillfället kan min data inte pulicera några bilder vet inte varför..:/)
får se när det kommer en bildbomd från mina dagar med

  • majsboll
  • fanboll
  • amaboll
  • elboll

:D

pusspåer ♥ jag gillar er!!


(en bild funkade..)

I love you♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Majsboll

Jag älskar er :*

2010-12-29 @ 18:20:52
Postat av: amaboll

love yoooooou

2010-12-29 @ 20:54:51
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

ÄLSKAR SMEKNAMNEN!

2011-01-05 @ 20:35:57
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0