23/7-10

Idag var jag hos Elin,Elin Carlsson♥
vi tillbringade mycket tid till att vara / sitta i henner husvagn.. hmm.. varför??
Men det var as ruuuligt vi typ snackade om hur kul det ska bli på grönan vi ska dit på onsdag hon jag och Fanny som nu är på sportiscampis och kommer hem i morgon saknar dig!!!♥
okej, jag saknar alla som är på sporscamp nu!! ♥♥

Efter husvagns campen tog vi oss in i henner hus kollade på en sköldpadda som kravlade rult på golvet och var sååå söt!! ( jonnas- pysen) :) söts<3

sen sminkade jag ellanbellan lite
(jaja, visst det var bara ögonskugga jag han med innan jag skulle hem men, men alltid nåt) :P
nu har jag precis ätigt "thai"mat gud så gott de var:*

ses&hörs
puss 





Kommentarer
Postat av: ELIN

vi är ruuuliga vi :* hihi:D puss och kramar till dig fanny!!!<3<3

2010-07-24 @ 13:52:12
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0