det roligaste under sommaren!! =D♥

hej hej då var jag hemma på plats igen:)

vi har ju som sagt sovit i kvickan från måndag till onsdag i fanny´s kusiners hus:) där latade vi oss och körde på meningen " theres on rules in this hous" så vi gick runt med blöta fötter inne, skvätte mat i hela köket.. aa ni fattar :)
sen i går tog vi tåget till stockholmia våran enen huvudstad!
när vi anlände gick vi till hotellet" scandic park" det var jätte fint va var ju även på gröan igår♥
as kul åkte en massa saker!!!
vi stannade igår på grönan till kl 11:D
vi träffade några roliga typer där(personal)
t.ex: anton=kvasten, anders  och  markus=vilda mattan ;)

aa här kommmer i allafall en bild bomd till dig :)


försa kvällens mat




vakt hunden själv


lunchen på tisdagen



kvällsmaten tisdag


mot stockholm


ALLT JAG ÅKT:





+ några jag inte har bar bilder på:

  • jetline
  • lilla frittfall
  • lycktan
  • lustiga huset
  • flygande/vilda mattan

 


Kommentarer
Postat av: elincarlsson

fy vilka bilder på mig :( bästa dagarna!<3<3<3

2010-07-29 @ 21:36:22
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

kvasten och lyktan är bäst!:D

2010-07-30 @ 11:29:59
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0