fotbollsdagen i mitt liv

hej hå!
då har ännu en dag i mitt liv passerat den här dagen har varigt en liksom lugn dag!! vi eller några ur mitt spår=a-spåret spelade fotboll mot några ur b,c,d- spåren och vi kom på en andra plats :D alla i a-spåret skulle vara gröna i dag för att veta att vi är A! ( kommer bilder)

sen åkte jag i hettan med bussen som var mins 35 grader varm till stan och tog en tur till klipmetropålen där elin satt och jag hämtade henne gick till stan o shopade lite + en glass på donken! :P

bilder från dagen outfit


furuborg


heja!


furuborg


A-SPÅRET


var grön i håret<3


gröna naglar


tröjan var såklart också grön


hje då <33 (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0