hela helgen!

jag känner mig dålig på att uppdatera!!
haha har inte tid med att sitta vid datan på dagarna.. :)
men nu kommer hela min helg i efterhand. så här såg den ut
:i torsdag sov jag ju som sagt i förra inlägget hos fanny :D
sen på midsommarfton som var i fredags var jag hos minna kusiner i ärla.
i lördags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde haha xD
och sen på söndagen sov i allafall elin och fanny här i tält och vi åt ben & jerrys glass som pappa fått av en kompis vi har fått typ 6 burkar och en massa pin glassar! :) mums :P





vi badade i rosenfors också i söndags:D (fotografen ramquist)


fanny=jag till vänster och elin=hon till höger! :P:P


det var även sista kvällen för fannys gips/skoppis

imåndags började gymmixlägret och det var sååååå kul!! lärde mig en massa nytt!!
som : rondat flickis flickis
       :dubbel volt (kunde innan men då har det inte gått så bra)
       :och finputsade det som jag redan kunde :) as kul! B-)
och igår tisdag var det också läger :)


anna  är med och passar om jag skulle ramla på bilden (jag som står på händer på bordet)


MALIN ENGSTRÖM! en av våra bästa tränare

på kvälen efter lägret på tisdan var det ledar kväll med grillning och tävling för alla ledare! de var kul!!

dom här dagarna har varigt fantastiska tycker jag !!
puss hej !!!:* :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder <3

2010-06-30 @ 20:31:10
URL: http://wedontlie.blogg.se/
Postat av: ELIN

älska bilderna ;)

gillar mest den bilden på dej och mig i vattnet! såå fin :D haha :)<3<3

2010-06-30 @ 22:12:30
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0