hos F.F.R<333

hej hej det var länge sen sist tyck:D er jag, jag har varigt social på sistone så det har inte blivigt något inlägg:/
men nu är jag tillbaka!! :)
nu sitter jag i fanny ramquist´s rum och har precis blåsigt upp luftmadrasser som elin och jag ska sova på :) nu äter vi chirrre & dirrre + dricker trocadero :D mumsi ♥
igår tränade och då körde vi halvskruvar på trampett och ja det gick bra tycker jag :)
sen efter träningen åkte jag och elin mamma och pappa och köpte american  pizza till kvällsmat :P jätte gott det åt vi även till lunch idag :P hihi iallafall  och som sagt så sov elin hos mig i tält!
i morse när vi vaknat-ätigt frukost-kollat på typ halva i taket lyser stjärnorna så tog vi ett krafttag och hojjade iväg till rosenfors badet,badade med tvål det var fett nice!

kl:13.20 satt elin och jag på svea plan och sen kl:14 00 började vi ansiktsmåla barn helt gratis:D
vi målade 4 fjärillar varav jag målade 2st 3 tigrar varav jag måla noll ett rosa lejon som vart min tur o måla sen kl 16.00 kom elin s och moa hed och bytte av oss då drog elin och jag bort till rökis och ja här är vi nu då! :D:D

på bilden lisa och jag i helsingborg med orangea på rm turné! saknar moi bien!!!! :*

me nu ska vi göra nåt av vårat liv kramis:*:*



Kommentarer
Postat av: lisa liljegren

haha bilden på mig! söt du är :D <33

2010-06-25 @ 11:43:56
URL: http://lisaliljegren.blogg.se/
Postat av: ELIN

så fin bild på dej och lisa!:)

2010-06-26 @ 20:56:26
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0