övernattnig hos ellanbellan

hej <3
min helg har sett ut så här :

lördag (victoria bernadott och daniel westlings bröllop) : var hemma hela morgonen och bakade en sockerkaka


 
sen kl: 16.30 åkta jag hem till elin carlsson och efter sen liten stund kom även fanny ramquist! hihi kul vi fikade på en kaka som elin och jag gjorde i fredags efter stan:P

sen så tog vi en trip i slaggan i måsta och vi kom på den iden att ja men vi åker till (ÖN) som vi kallart!
och ja det var ju jätte fint där och mysigt!
Det var planerat att vi skulle äta pizza till kvällsmat och det vart det också vi tog med:

  • pizza
  • dricka
  • filtar
  • kameror

och satte oss på ÖN! det är ingen Ö men det känndes som en :P haha


pizzan(en vesuvio+en ananas) och 3 klubbor som den snälla mamnnen tejpade fast på pizzan :D haha


               tur med vädret?? svar ja!

ni ser ju hur härligt!! (elin c)  fanny r

upp packat och klarre!   nice B-)


asså jag är så glad för att vi hittade stället!!1 :D:D:D


vi satt där ett tag ända tills solen inte årkade hålla sig på bena mera! :*

godnatt från lördagen! :*

söndag (today):
vakna till ÖN sen typ kl 16.30 träning i rekarne hallen :)

vi ses hejdå!!


DAGARNAS ROLIGASTE!!!

lördag:
f.j-gör det inte ont när jag åressar ihopp ditt huvud så här?
f.r-nej!det känns inte äns
e.c-vart är mitt huvud?


lördag igen:

(vi ligger och kollar på himlen)
f.j-åååå kolla vad fin himlen är!
e.c-aaaa den anfaller!!!
f.j-nej elin det gör den inte!

söndag:

(påväg hem från ÖN med filtar om oss)
f.j-hihi jag känner mig som victoria med hennes långa släp till klänningen
e.c-jag känner min som en tomte
f.r-jag känner min bara som en urrig liten kotte

hahahahaha XD


Kommentarer
Postat av: ELIN

haha dagens roligaste:d bästa!

2010-06-21 @ 10:45:02
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0