tisdag♥äppelpaj

hej hej bloggis!
känns att det var länge sen jag uppdaterade mig sorry har haft fullt upp nu när det är sommarlov! måste ju hinna med att göra ALLT!

Nu sitter jag iallafall här och har precis varigt ute på en hopptur på min stutsis! :)
dagen har spenderats hos fanny R! :) men elin c! :P
degen skulle ha varigt i vilsta badet med vädret var inte på våran del av jorden idag så det vart inge bra! men äppelpaj och glass av fanny är ju heller aldrig fel! tack så mycket fanny den var super! :D

i morgon är det träning! älskar´t
det roligaste som finns! :D (helt klart)♥♥♥ och vi ska ses vid badet kl 4 och bada innan träningen :) då hoppas och tror vi på vädret!<33


fotografen fanny johnson! <3

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0