GYMPADAG!

hej♥
idag var det träning från kl 9-14 :D kul ♥
vi körde en massa saker tror att vi använde alla redskap som finns i hallen haha på trampett körde vi skruvar jag körde bara halvskruvar det är bara ett problem med det och det är min jävla arm jävel som bara vill gå o dö mitt i lufter har ärligt ingen kontroll över den när jag kör haha det är ju liksom meningen att armarna ska vara på benen eller asså längdskroppen men är min arm det?? nej!! såklart inte!! varför skulle den vilja det??
allt v ar kul gick bra förutom mitt lilla blogsockerfall jag fick där i mitten av träningen..
aa för er som inte vad vad det innebär ska jag ta o berätta:
jo det är så att när jag får blodsockerfall blire man/jag helt super trött inte sov trött men bara trött i kroppen, o skakar  och asså när man tänker så blir det som händer i verkligheten kommer typ att hända för mig 2 sek efter haha asså om ni fattar?! att hjärnan e efter
men det där släppte direkt efter att jag fick i mig en banan och dricka så var jag topp noch igen "som ellanbellan säger" x)

snart ska jag åka hem till ellanbellan * elin carlsson och sova där fannypanny * fanny ramquist kommer också dit :) hihi ♥♥

nu kom pappa med en stadium sportscamp lapp hihi ska bli sååå kul :D
och även en stadium katalog med en massa sportkläder i, jag ska ta mig en titt :)

hejdå :*


Kommentarer
Postat av: amandatenö

rolig träning! men läskigt med det där blodsockerfallet! men vad bra att det blev bra så snabbt! :) <3<3<3

2010-11-06 @ 13:19:52
URL: http://ammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0