å jag vill gympa mera



en hel dag gymnasik (tuna vilsta och sist rekarne)
smurfarna hade lite spurt i bena idag haha

friståendeträningen gick piss hade så jä*la ont i huvudet så huvudet hängde inte med i minna takt.. :/
när jag kom hem tog jag ipren och la mig i soffan kollade på tv:n dom flest vill ha det ttyst när man har ont i huvudet men jag tycker det är lite skönt att ha nåt som låter lite på :) hehe så det fick bli Djungelboken 2♥

imorgon är det skola nåt jag inte tycker om!!!!!

men på fredag blir det andra bullar på ska hela lag orange åka till LANDSKRONA för att tävla på RiksCuppen :D:D
LÄNKTAR!!!!!!

låten här ovan ska spelas i minibussarna!!
kan den redan utantill från förra RM :P haha

det är bara att plugga in i huvudet :)

5 dagar till RC

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

haha :D smurfsen hade verkligen spurt i benen :)

längtar till landiskronis!!!

2010-10-10 @ 20:31:24
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0