hej för idag

i dag var jag hemma igen!
mgen ä inte på min sida jordn idag har gått på ipren och gör det även nu!
ska åka och träna/kolla  på träningen sen sista före RC kan man inte missa o så är det!!!

på fredag är jag ledig från skolan för då sticker vi såå kul det ska bli!!
imorgon kan vi säga att imorgon åker vi!! :o aaa så kul det ska bli!!!

nu står min kladdkaka på spisen och kallnar ska gå o kolla till den nu

sesohöres :*
krambannanna!!



ja som liten <33 4-5-6 år nåt kan jag tro :)


Kommentarer
Postat av: Agnes :D

2010-10-13 @ 17:02:51
Postat av: Agnes :D

Okii gott med kladdkaka :) jag försker själv få Linnea att baka något till mig! hihi xD jag tror hon ska gå till konsum nu och köpa ingredienser (haha stavning)



Men usch då, att du inte mår bra asså :(

Krya på dig! <3

2010-10-13 @ 17:05:18
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

så söt biiild :* kul det var idag på träningen <3

2010-10-13 @ 20:03:58
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0