kalarre for moi :D

hejsanhoppsan

i morse vid frukosten kom mamma och pappa med ett jätte långt paket till mig, dom sa att det var en förtids present av dom ;)
det var 4speglar kommer visa i morgon i antingen bilder eller video fårse vilket :)

sen ungefär kl 13.00  kom släckten eller några av släckten typ mammas sida tror vi var ca: 27pers eller nåt sånnt.

fick paket som också visas i morgon ;) för asså i morgon kommer jag få paket av mamma och pappa ;) hehe

nu har jag nyss tränat fristående gick sådär hade skratt atacker hela träningen.. HAHA

men nu ska jag äta mat som jag bestämmt!! pasta med baconsås!!! :D

kram

"lite bilder från idag"




dagen har vart lätte bra :) kramkram


Kommentarer
Postat av: jonna ♥

men när fyller du då? <3

2010-10-03 @ 19:30:29
URL: http://jkloibhofer.blogg.se/
Postat av: fannyram

hahah på träningen.. xd

2010-10-03 @ 20:05:29
Postat av: fannyram

hahah på träningen.. xd

2010-10-03 @ 20:05:50
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

åh vad kul!:)<3

2010-10-04 @ 17:03:21
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0