muncho skojj

hejhejpådig

igår var det fredag och en riktigt kul kväll med orangea som sov hemma hos josefine som hade fest med victoria också ja! :)





idag vaknade jag på en madrass på golvet mellan josefine och en snarkande caroline haha x)
vi gick upp åt åkte hem, hann typ bara hem innan jag skulle åka igen fast den här gången till tunapark för att stå med bössor i éntre 2 med amanda michelle t och ullrika norrman vi stod där i ungefär 2 timmar det känndes i ryggen!!
kvart i 1 hade våra smurfar uppvisning!
sen gick jag amanda, fanny, michelle k och caroline till MAX ;D mumi orginalmål för alla <33 haha


imorgon blir det ansiktsmåla på tuna mellan 11-12.45 sen uppvisning med orangea 13.00 sen träna smurfarna 14.00 i vilsta sen fristående träning i rekarne sen hem! i morgon kommer jag vara här och där :)



ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Caroline Eriksson

haha, jag var redan vaken när du vakna (A)! :) <3

As kul var det iallafall <3<3

2010-10-09 @ 20:17:11
URL: http://theonlytrue.blogg.se/
Postat av: andrea

Nice Blog ;D



2010-10-10 @ 17:51:19
URL: http://ankisen.blogg.se/
Postat av: Agnes :D

Hehe asså det här kommer nog låta lite konstigt men jag tror att hon som ligger längst ner på den första bilden har en likadan kudde som jag har! xD Verkligen fett coolt! :D Haha

2010-10-13 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0