RC I Morgon

ja då vae det dags för RiksCuppen i morgon dårå!!!!!!!! dagen i skolan har varit speedad dagen har gått sakta men jag har varigt på trimm(eller vad man säger) haha iallafall i morgon åker vi för F*N!!!!

fattar någon mer nän jag att det bara är en rtyp en halv dag nej en natt kvar tills vi åker!!!!

såååååååå kul!!

mamma och pappa har både köpt en överaskning till mig och dom visste inte vad den andra skulle köpa båda köpte tandkräm -_- haha
pappa drog till med en geisha och mamma med ett 3 pack mjukisstrumpor också :* haha såå nice
stumpsen ska med till LANDSKRONA IMORGON!! :D

nu har jag nyss ätigt pankaka och i ska gå och packa med mamma nu puss hej vi hörs :)



Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

ÅÅÅÅÅ:D 13 och en halv timme kvar :D:D<3<3

2010-10-14 @ 20:05:29
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0