lång kämpig dag!!!

hej bloggen!
skolan idag var inte rolig alls slutade halv 4 och sista lektionen kollade vi på en friidrottsfilm.... asså orka..
jag trodde jag skulle somna men jag orkade in i det sista sen var det att skynda mig hem och väl hemma så tog jag en macka + A-fil hallon sååååå gott:)
nu eller när jag kom hem så bytte jag om till mjukis byxor jag mjuka strumpor myysss :*<33
nu har jag video samtal med sjuka elin hon tycker att hon låter som en kråka men jag tycker det låter som en snäll kråka :D

puss hej :*:*


Kommentarer
Postat av: elincarlssonson

HAHAH:D ja.. jag är en liten snäll kråkis...:)

hihi, pusspårey:)<3<3<3<3<3

2010-09-02 @ 16:50:16
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0