flumis-bästa

hejsan
idag har det messt varigt skratt ;)
jag har tillbringat dagen med elin och fanny vi åt på spacyhot till lunch



mums

sen tog vi bussen till vilsta/skogsängen och sålde plastpåsar
sen vandrade vi mot triangeln för att köpa varsin dricka att dricka upp ;)
sen gick vi typ där vid hydrotrim och sålde i göghusen/lägenheterna :)
det gick faktist bra tycker jag har bara en plastpåse kvar och en kakor :)



idag har vi träffat på:

  • en fylle gubbe som kunde receptet till lingonsylt utantill och ville förmedla det till oss
  • en gammaltant som var en aning senil som frågade om det var kallt ute ee..hmm.. typ 4 gånger ¤men hon var jätte snäll¤
  • en kvinna som tycker om att retas med att ha dörren uppe när vi sitter och äter så maten blir kalll../och vi blir kalla reste ju ragg varannan sekund..
  • en kille som visst bor i 2 lägenheter



så många roliga personer det finns asså :)


puss hej :)


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

haha asså gud, världens skrattigaste ocg roligaste dag! jag dööööööööör

2010-09-25 @ 20:35:39
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: fannyram

hahah skrattar för mig själv asså, haha!

2010-09-26 @ 12:17:01
Postat av: fannyram

hahah skrattar för mig själv asså, haha!

2010-09-26 @ 12:17:21
Postat av: s

göttans

2010-09-29 @ 13:58:39
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0