saico day!!!

hej
nu kommer min konstiga dag!!

först när jag kom till skolan var det avspärrat och lärare stod med reflexvästar och sa att vi inte kunde gå den vanliga vägen så vi fick gå runt allt, min kompis kom och sa att bussen hade fått motorstopp..
när vi närmade oss våra del av skola var det överfullt med fok en massa sjuksköterskor var där..
min lärare stod med munskydd och vit rock
vi ba:hej annica vad är det frågan om?
hon: annica vem annica jag är syster"nåt"
vi:annica thulin du!
hon:nej annica dog för 7 år sen , 97 år gammal

sen fick vi vaccinations kort av henne"annica"
och hon sa att vi skulle skynda oss att ta vaccinet..
asså fatta nada!!!
men vi tog vaccinet iallafall (de var en spruta utan nål..)

sen  hittade vi tillslut en massa från våran klass :) tur vi höll i hopp med dom o gick vidare på skolan det var soppor,plastpåsar,kartonger,papper utslängt över hela skolgården
och en massa anti rått bekämpare var och sprutade (vatten tror jag det var) över skolgården och låsades att det var rått gift!

det gick runt lärare som var utklädda till:
uteliggare
några sålde vatten,mat,renluft kuponger/gratis
några stod med svarta luvor över ansikten och roppade masa saker om naturen

blablabla det var en miljövecka o så här skulle det kunna se ut år 2050 om vi inget gör blablabla sen åkte vi till stan och kollade på bio "the planet" såååååå BORING jag dÖr!

sen tillbaka till skolan och massa prat!

imorgon ska några ur min grupp till stockholm och gå på nåt miljögrejs!

sen fortsätter veckan i de här grupperna inga jag menar INGA läxor den här veckan!!!!!!!! :D





asså ni ser ...                                                                                

pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

ojojojojoj! hahaha ja du får ha en rolig vecka!:D<3

2010-09-29 @ 07:15:16
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: lisa :)

jag läste om det i tidningen idag :)

2010-09-29 @ 15:01:31
URL: http://lisaliljegren.blogg.se/
Postat av: fannyram

HAHA

2010-09-29 @ 22:10:23
Postat av: jonna ♥

nejmen ojdå ;P <3

2010-09-30 @ 17:49:20
URL: http://jkloibhofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0