just nu känner jag att de gungaaar just nu kan jag inte sitta still

hej! såå kul det va att träffa våra smurfar idag! jag har saknat de små liven. efter de brukar det vanligtvis vara träning men inte idag kännde verkligen inte för de o ont i kroppen har man ju också.. elin som inte heller tränade hänkade med min buss hem till mig :D kulkul små påhitt! :P

här kommer bilder som vi bjuder på!!


hade gärna bjudigt på flera bilder men det tilllåtervisst inte datan för det går ej.. men ja ni fick 2 vackra bilder
puss hej imorgon blire stockholm me elin amanda o maja kulkul:D

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

HETA TJEJER! naaat

2011-04-24 @ 21:19:19
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jag skrev det där igår, det bestämdes idag att du skulle med!:*

2011-04-24 @ 21:31:20
Postat av: Caroline Eriksson

haha söta tjejor! :D <3

2011-04-26 @ 21:09:37
URL: http://theonlytrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0