kryssning till åland

vi åkte buss till stockholm. jag, mamma, pappa, adam, mormor, morfar, carola, johan, pontus, anton ja 10 pers va vi :) alla sov i samma hytt.. nej jag skojja vi sov familjevis.
vi var framme i stockholm 2 timmar innan vi fick gå ombord på båten så då fick vi sitta på en såkallad ölbåt o vänta... hytten var liten väldigt liten!!
till kvällsmat på söndagen åt jag rostbiff såå gott!!
sen vart det shopping i Taxfreen ;)
klockan 06 la båten till i hamnen i åland o ja det lät ju inte lite alla motorer brummade hur högt som hels tror inte det var någon som inte vaknade!! frukosten va utsökt! fanns tårtor till frulle men vem orkar liksom.
lunchbuffén var grym den med! eftrerrätt där också! mums!
vi körde bingo och frågesport men ingen vann.. :( men kul hade vi :)
båten la till i sverige igen vid 15.00 då tog vi bussen hem o var hemma runt halv 7.
personalen som jobbade på båden var jätte roliga dansade o sjöng!
juste på kvällen var det karaoke o mamma sa 5 gånger tror jag att hon skulle sjunga men vart det så? nej! haha :P
lite allmän fakta onu orkar jag inte skriva mer!
så här kommer bilder: 










ja det var nog alla bilder som vart någe bra ;)
kram ♥


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

härliga bilder :) verkar som ni har haft det trevligt :)

2011-04-19 @ 20:17:41
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0