långfredan

hej
ionsdags till torsdags sov jag och elin hos fanny det var längesen! har saknat er tjejer :* sen när elin stack o cutade håret drog fanny o jag till vilsta med pastahuset i en påse ;) vi "skulle" bada men  efter att doppat tån ändrade vi våra tankar helt!
vi tränade Ametisterna från 17-19 men var i rekarne redan 15.00! haha

idag har jag bara varigt hemma och inte gjort så mycket mamma o jag har planterat blommor i krukor ja det är typ det som hänt under dagen ;) haha kul dag mn, men dom är bra dom med.




köpte nya briller


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

fina bilder och brillor :D

2011-04-23 @ 11:45:37
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: fanny ramquist

har saknat er med!

2011-04-23 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0