lite uppdatering

hej
har fått klagomål om att jag inte uppdaterat min blogg så nu ska jag försöka kasta ihop något!

kan börja med att berätta att i fredags hade vi påskfirande iskolan o då var jag helt gul

agnes jag anna

vi fick leta efter påskägg ute på skolan och sen hade vi obligatorisk disco!
dagen var rolig ända tills skoldagen var slut för då väntade en jobbig begravning!
men det känns bra att jag var där det var över 100 personer där o kollade!

påkvällen kom maja och amanda hit o sov här alltid kul!!

snygga tjejer!

idag blire kryssning med släckten :D skojskoj

det var allt jag hade att säga! vi hörs innom snar framtid :*
avslutar med en bild på mig och ellinor.

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

bra att du uppdaterar fanny! hoppas färjan blir rolig! så ses vi i veckan sen :) kramar

2011-04-17 @ 10:00:52
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0