in the last of 2011

jaha då är snart år 2011 över.. 
har varit en fin blandning av allt det här året! 
kör en kort förklaring under varje bild så ni får ett humm om vad jag syftar på ;)
"varning för lång inlägg"
nyår 10-11
en mycket grotesk bild på mig med vänner! många spa kvällar bjöd början av året på!
hey there klantarsel..... ett knä ur led+ en "amazing" tur med amulans till sjukan...
inflyttning i kvicksund
efter en snabb och smärtfri födsel vart jag en solt mamma till Max!
we go all in for the sauna
dubbeltupp
vi kör samma tur igen ca 3 månader senare... handikappad...
sommar hälsas varmt välkommen hit! (fotbollsdag)
vattnet tog form o badsäsongen började
sena sommarkvällar ♥
La Italy
örebro
big love
SPORTSCAMP
prao på sjukhuset (som jag inte fått helt nog av efter besöken under våren ;) )
gymnastik♥
:D
11/11-11 kl 11:11
luciafirande i skolan
godjul
jul outfitten
tills idag
NYÅRSAFTON GOTTNYTT ÅR ALLA!
NU TAGGAR VI TILL 2012!

Kommentarer
Postat av: amandatenö

Gott nytt år! :D <3

2011-12-31 @ 20:58:56
URL: http://ammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0