always look on the bright side of love

dagens frilla+rygg ;)
Tjenare tjenare!
Carpediem morgon till 100 vaknade vid 08.30 o var hyfsat pigg.
Dagen fortsatte med att rensa bilder från min kamera som vart full igår när mina kusiner var här på lussefest (lussebulls fika) vi fotade olika pyramider till en julklapp till mormor och morfar ;) skojjit verre! 
annars har jag pluggat järnet borde fortsätt plugga med tanke på att jag har prov imorgon o jag plugga första gången idag... :s ajsenbajsen inte bra men men tiden idag räcker inte till mer plugg för nu om ca 2 min ska jag mamma pappa och adam åka hem till isac o ines som fyllt år sedan till farmor och farfar sist till vilsta för att spendera 4 timmar där..  wish me luck to catch all
hare gött :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Du är fin vännen!

2011-12-14 @ 20:24:33
URL: http:////
Postat av: amandatenö

Svar: du som är fin vännen!

2011-12-14 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0