e-val + hjärtanens dag

hej
igår kväll efter träningen tog jag med mitt pick o pack o drog min kos hem till patricia sov där med agnes anna ellinor och emenlie :) kul vare!!
på kvällenn åt vi pizza på pizerian o ja sen tog vi bussen till patricias hus :)
i natt ringde bebis alarmen kl :
00-01-02-03-05.....
ja det var ingen lek vi fick i allafall sova ut mellan 03 och 05 !!
imorsen var det katastrof jag kunde inte komma upp ur sägen, men efter att Anna hoppat lite på mig så drog jag mig upp.

Ridning stod på menyn idag för elevensval för alla oss 6 + erik och patrik!
jag tyckte det var jätte kul!!! :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
min häst hette PP (power play tror jag) vit o jätte fin!!
nu ska jag till louise o hämta Max sen drar jag till k-sum i´think.

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG FÖR SJUTTON!!


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

glad alla hjärtans dag på dig, hoppas ridningen var kuuul! :D

2011-02-14 @ 21:05:25
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0