place to place

hej
idag har jag varigt överallt känns det som!!
vaknade idag med amanda elin o jonna intill mig :)
vi hade jättekul i går kväll melodifestivalen, popcorn-godis o dans :D
måste göras om tycker jag helt ärligt!!

idag åt vi på stan sen träna småkidsen ja det gick som det gick... dom är helt galna!! o då menar jag GALNA!
men, men dom är ju ändå så små så man får väl ha det i baktanken!!

har även varitgt på kals hos Ines som fyllde 2 år förra veckan
(Ines=vårat gudbarn)
sååååå söt hon pratade sjöng o hämtade "kaffe" åt oss allihoppa!! sååå söt jag dör!!


en bild på Ines för ett år sen :)
"lite suddig"

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

tack för gårdagen!

döööör för inez! Så sööööt tjej!<3<3<3

2011-02-07 @ 14:58:48
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0