popcorn

som rubriken lyder så sitter jag o äter popcorn!!
muuumss säger jag bara!

idag var en rolig dag började med att vakna hos maja dårå med amanda o elin åt frulle latade på sängen o sen bar det av mot bussen för min majas o amandas del o hem för elins del! på busssen fick vi oväntat besök av josefine som satt där helt ensan så vi jojnade henne till stan o där träffade vi fanny :)
sen donken tjockade till oss lite med glass till efterrätt asså dom blir rika på oss!! haha

träningen gick bra jag är så glad att jag kan "typ" träna :D
imorgon=badhuset med amanda o kanske träffar vi elin där :D
puss:*


en liten bild ifrån rosenfors i sommras

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

blir galen, får spuck! VILL TILL ROSENFORS!! :D och bada! men snart om några månader, när isen är borta ska vi dit :D haha ses kanske imorgon :)

2011-02-23 @ 22:07:41
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: amanda tenö

jag vill också till rosenfors och bada! inte nu kanske, haha, men i sommar!

men vi ska ju i alla fall bada imorgon, inte i sjön kanske, men vi får nöja oss med pool tills det blir sommar, haha :D

2011-02-23 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0