ännu en övernattning med bästaste tjejerna!!!

hej
jag i dag så vaknade jag med en st maja en st elin och ett dussin amanda... nej jag skojjade bara en amanda var i mitt rum i dag ;)
ja vi sov ett bra tag i dag tog inte på oss kläder förrsen kl 3 har jag nog bestämmt för mig...
i går var det min sista prao dag på coop :D skönnnt att vara klar ellen o jag fick varsin påse med:
en dricka
chips
typ jordnötsringar
en godis påse
vi fick även sluta kl ett fast vi skulle sluta kl tre :D nicenicenice
åkte hem typ städade lite innför kvällen ;)
sen vart det partaj hos morfar både taco och annannaspaj ja sen börjar min moff kväll det är ju nästan pinsamt att man kan äta så mycket som vi gjorde...
ja i allafall efter min mindre kvällsmat så vart det ming träffade först elin på tsna letade efter en automat för att ta ut pengar träffade på 2 gymmixare :)
på ming händer allt möjligt en av servitörerna kom i tog min halsduk o ja vad ska man säga tog o berättade att ormen hade runt....
efter ming ggick vi raka spåret till donken där tog vi en till efterrätt glass för dom o milkchake för mig ;)
ströade runt lite på stan sen tog vi bussen hem kl 1 -2 nåt var vi hungraga igen så då rotade vi runt i mitt kylskåp o hittade pannkakor...... asså shit dom var ju goda inte!!!!! urss o fy o blä
hadde spa idag här kommer en bildbomb
nu smäller den:

puss älskar er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

ååååååå vad jag älskar er!

2011-01-29 @ 19:50:02
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: maja

ni äääääger

jag älskar er bruuudar <3<3<3<3

2011-01-29 @ 21:38:42
URL: http://maaijaag.blogg.se/
Postat av: amanda tenö

älskar errrrr!

2011-01-29 @ 21:50:45
Postat av: LISA

fina tjejer där!

2011-01-30 @ 18:43:11
URL: http://lisaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0