en till dag i mitt liv

godmorgon!
idag vaknade jag ellerklockan ringde kl 8 gick upp me mamma o pappa åt frukost o sen chillade vid tv:n
nu chattar jag med Moa, Mailn, Elin och Jocob på msn det är typ det som händer i mitt liv just nu!

ja idag blire stan med bästa Maja Granlund & bästa Elin Carlsson sen tar vi bussen till vilsta där det väntar ett ledarmöte på oss =)
sen träning kl 7 till kvart i 9 =)

kram banan


min data är inte snäll mot mig för det går inte att ladda in bilder till min blogg =(
jag har ju lagt in en del bilder men dom kommer från elins data <3<3<3
så ni vet att det blir like öde på dom här inläggen som kommer från min computer... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0