nu på den här sidan årstiden

tjenixen
idag så bestämde jag mig för att gå till skolan men de gick ju inte så jätte bra efter en lektion mådde jag illa o benet gjorde ont så jag sa till min lärare o frågade om jag kunde åka hem i självklart så fick jag det :)
messade mamma hon fick åka från jobbet o sen hemtade hon mig vi tog vägarna förbi konsun o hon köpte risgrynsgröt, en daim strut, en päron mer och en korsords tidning :) så jag skulle ha nåt att göra ;)
 det var jätte svårt att ta mig fram i skolan för det var super halt inne i spåret blött på golvet så jag slidade omkring .. men kom hem i alla fall landade pladask i soffan o där har jag tillbringat större tiden av dagen!!



igår var jag hemma från skolan, på eftermiddagen kom elin carlsson hit hon hadde med sig ett krya på dig kort och en stor marabou mjölkchoklad till mig sååå gullig du är  :* puss !!
hon stannade här i några timmar vi kollade på filmer på datan som vi gjort en gång i tiden :P haha

nej nu ska jag gå/hoppa o tända upp lite i huset för det blir ju kväll så tidigt kväll nu på den här sidan årstiden


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

Haha du är söt fanny<3

2011-01-14 @ 19:02:44
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0