sjukhusbesök

hej hej
igår på träningen så körde jag en hjulning landade snätt i min knäskål hoppade ur led... det kom ambulans män som vred tillbaka de och sen tog dom med mig o mamma till sjukhuset o där fick vi sitta i 4 timmar innan vi fick gå in o röntga mitt knä after yttligare en timma när kolckan var 00 så fick vi besked om att allt var bra inget hadde gått av o ingen var fel såg bra ut,är nu svagare i de knät så får ta o gå till en sjukgymnast o göra några övningar så det blir starkt igen :)
hoppar på kryckor gör jag också som ett plus i kanten....
när vi skulle gå ut från akuten så ville jag hoppa själv o höll på att svimma efter en korridor vart helt vit skakig kallsvettades o mådde jätte lilla gick in till en toalett kräktes aldrig men fick lägga mig på toagolvet o andas djupt
åt mågra mandariner o sen var de som vanligt igen!
när vi satte oss i bilden så höll jag på att hungra ihjäl så vi stannade på statoil på köpte en macka till mig :)
när vi kom hem hända samma sak gen allt började snura o jag fick lägga mig i soffan med bena högt..
efter en stund så gick jag in till litt rum o samma sak igen 2 till nånger under kvällen...

men nu känner jag mig bättre :)

älskar er alla som har smsat mig o berättat att ni bryr er till o med att bara skriva hur är det? bara fråga gör mig så glad det värmer i mig som sjutton ska ni veta älskar er alla ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: fanny ramquist

sötnos, klart vi bryr oss!! krya på dig nu, loveu <3

2011-01-13 @ 15:09:43
Postat av: moahedlund

fanny lilla!

tänker på dig här borta,krya på dig!

jag hoppas du blir bra snart!

jag önskar dig all lycka<3

2011-01-13 @ 18:42:08
URL: http://moahedlunds.blogg.se/
Postat av: amandatenö

tänker på dig fanny. hoppas det blir bra snart! krya på dig. love yoooou<3

2011-01-13 @ 19:11:38
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

gummsan, tänker på dig så mycket ska du veta!

snart blir det bra igen! Jag älskar dig<3<3<3

2011-01-13 @ 19:32:12
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

klar vi finns för dig fanny. stöttar dig alltid! jag älskar dig sötnos! <3<3

2011-01-13 @ 20:47:47
Postat av: LISALILJEGREN

klar vi finns för dig fanny. stöttar dig alltid! jag älskar dig sötnos! <3<3

2011-01-13 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0