kompisar + rosenfors = chill

hejhej!
natten hmm.. vad ska man säga om den skulle sova med kompisar med det slutade med att jag låg o sov på min altan med min sovsäck i regnet... var liksom utelåst hela huset sov o dörren var låst.. jag försökte komma in genom fönsteret men.. gick det?? nej!
aja somnade runt halv 5 o klockan 5 ringde alex mig o undrade om han skulle ringa klockan 12? say what? ha..ha
runt ett idag drog jag emelie och antonio till rosenfors o badade :) naiijs fast det var ganska kallt i vattnet :s
nu ska jag fota dagens outfit o jag återkommer med den innom kort! :)
hörs ♥



Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

fanny då, sov du helt själv utomhus? :O

2011-07-09 @ 18:58:07
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0