LÖRDAG

god...lunch? klockan är ju typ ett haha tänkte skriva godmorgon men inte då! 
vad händer idag? ja för mig händer det ganska många saker jag ska försöka hinna med! först nu på morgen har mamma o jag tvättat till imorgon när jag åker på SPORTSCAMP :D fast jag e inte så himmla taggad men det kommer väl imorgon eller under denna dag ;) haha kul ska det iallafall bli!
ja som sagt tvättat packat under förmiddagen! 
om ca: en timme ska vi min familj + mammas sida av släckten ha en så kallad krokertturnering (kullersta open)som vi haft i alla år jag kan minnas.. första året för mig att vara med o köra jag tror jag kommer komma ee.. sist!
kommer hem ikväll någon gång då ska jag packa mera o träffa emelie som glömde sina nycklar här igår!
några tidsinställda inlägg under veckan? får se om jag orkar :* puss hej!

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

jag är taggad! vi ses om några timmar!

2011-07-16 @ 21:58:07
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0