måndag o jag e glad

hej ja faktist så är jag glad idag!
började dagen med att sitta på polishuset i ca en timme för att fixa pass ja det var ju kanske inte så roligt men ändå lite för att fixa pass betyder ju utomlandsresa!!
påvägen hem pratade vi om grekland spannien italien frakrike o jag tror att det kommer bli italien! sol semeser på italiens kuster mot havet känns ju verkligen inte helt fel!!
så fort passen kommer drar vi eller typ i alla fall om 2 veckor kanske :D

en bild från google

vad händer idag då? jag tror faktist att jag ska bada fast det känns sådär nu vädret e ju molnigt vart tog min sol vägen??
ne nu ska jag messa folk om emelies o mina planer om camping så goodbye :*


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

vad kul med kanske italia ;)

2011-07-25 @ 21:02:07
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0