tidsinställt om örebro utflykten

hejsan jag jag orkade visst göra ett tidsinställt ;) hehe
ja just nu är på sportscamp o tränar? har ingen aning om vad gör gör typ spågumma är jag ju inte satt.. men, men sånt är livet man vet inte allt! ne nu ska jag lägga av haha jag hade tänkt att berätta/visa bilder från onsdag till torsdag när jag + min familj var på gustavsvik o övernattade på ett **** 4 stjärnigt hotell elite :)

vi kör på bilder så förklarar jaf dem:
 
den här bilden representerar min när jag precis har bytt om efter bad i ca: 7 timmar tror jag vi kom framm till!
det synns inte jätte mycket på bilden men mina ögon var som rödavinbär as röda o gjorde sååå ont hela kvällen..!!

på kompassen (pappas köpcentrum) s tak ni ser mamma i bakgrunden hon packar in alla badväskor och tar ut alla resväskor för vi beger oss iväg till elite strax :)

haha mobboffer! (svar: ja jag gillar egopic) haha

fönsteret var så nice värsta fina utsikten!

utsikt på slottet

påväg ner för trappen vi skulle kolla efter en ismaskin men hittade en fin spegel istället hehe!

tog en promenad på stan (som var stängt) men kollade hur det såg ut o så hittade massor med konstigt skulpturer.. det är nån konst grej där nu så massa olika människor gör saker i ställer ut som prynader eller vad man säger :)

en säng ivattnet?

en jättestor kanin

vita människor?? haha ser så värkliga ut!

ett kraschat plan o massor massor med mer saker!

hungrig? alladar i veckan!

tillbaka på hotellet :)

det var alla bilder jag hade att bjuda på från själva örebro :)
på torsdagen så åkte vi till mariebergs köpcentrum o shoppade lägger ut biler på vad jag köpte imorgon så ni inte behöver hänga kvar på det här inlägget resten av veckan ;)
ha det bra för det har jag tror jag :* puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0