really naijjs my friend!!

tjenare!
inatt sov jag ca: 0minuter... tältade med emelie alexander och antonio! skojj vi hade!
rund 4-5 var det aldeldes för trångt i tältet o jag o emelie ville sova så vi gick ner till hennes rum o la oss i hennes säng jag hade precis slutigt mina ögon o typ sovigt i någon minut tror jag, när killarna kom o hoppade upp i sängen o typ mosade oss dom frös så i tältet sa dom så dom ville sova hos oss! haha 4 pers i en 120 säng var ju inte jätte bekvämt! pankakor till frulle vid 8 för antonio skulle till grönalund idag smart kille att inte sova så man orkar nejnej du får sova i karusellerna istället ;)
här kommer lite bilder tog några från emelies blogg också:



Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

mysigt!

2011-07-08 @ 09:11:19
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0