det som skulle bli så bra

ja som rubriken säger så skulle den här dagen bli jätte bra med jätte varm luft en handduk att sola på o hela sommarhemmet att bada i med roliga kompisar men icke sa nicke.... min förbaskade tå göra så jag inte kommer utanför dörren den gör sååå ont att jag har lust att kapan! ska till vårdcentralen senare o kolla hur det igentligen står till på foten...
måndag o tisdag var det gymmixläger varmt varmt varmt! även fast jag mest körde styrka så var det sååå varmt!! men man ska ju inte direkt klaga när man har vilstaån intill ;)
badade där med gympa tjejorna, med kläderna på.. haha när jag kom hem var det vila o 21.30 stod jag vil skolans kompisgunga av någon konstig anledning o innan jag visst ordet av så var emelie jag o antonio i o badade med kläderna på i rosenfors härligt härligt!
bild från i måndags haha

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

synd om dig och din tå-sippa :(

2011-06-29 @ 18:36:43
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0