@gammal bild

truddeluttan!
jag är verkligen apdålig på att uppdatera min blogg känner jag...men det händer inte als ofta att jag slår mig ner vid datan nu för tiden (vilket är rätt bra) x)
men, men nu kommer iallafall ett inlägg från mig!:

idag var jag ledig, eller ledig? skulle haft elevensval = hästar o ridning men efter som jag skulle till sjukgymnasten vid 12:45 hann jag inte så softade i soffan tills dess ist ;) hehe
var o kollade på träningen i dag också saknar det såååååååååå här mycket!!! :(

PÅ FREDAG ÄRE SKOLAVSLUTNING!!!!
(hehe fast inte för mig...ska på sommarskola 2 veckor efter de men det ska inte bli så jobbigt! "hoppas jag")
imorgon chill dag ska pynta spåret o äta på americanpizza med klassen :)

byebye

the rubrik^

Kommentarer
Postat av: fannyramquist

de där två veckorna på sommarskolan går fort!

2011-06-08 @ 21:48:03
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

vi saknar dig på gympan med!

2011-06-09 @ 12:52:47
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0