regnet det öser ner

hejsan!
jätte roliga att vakna av att det låter som tredje världskrigt  utanför mitt fönster...det var såå stora regndroppar att det skulle räcka med en för att täcka min gata tror jag nästan ;) o nej inte överdrivet alls...
gick i alla fall inte att somna om o klockan var 08.00 hmm hmm det är sommarlov o jag vaknar kl 8?!
hela lördag söndag måndag och tisdag spenderade innomhus på en bänk med öronen vidöppna för information var på basutbildning o de två första dagarna var ju lite sisodär satt stilla på från 09-17... måndag till tisdag sov vi kvar på ekbackens vandrar hem o ja never agen säger jag bara det var läskigt såg precis ut som ett sykhemm när man kom o gick i korridoren... o på våran vägg var det något brunrött kladd liksom japp här ska vi sova! nejnej dit åker jag inte igen o jag råder er som inte vart där att inte åka dit!
det var nog allt jag hade o säga just nu!
här kommer lite bilder jag tog i morse bara för att jag hade astråkigt, enjoy:



Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: tack detsammmmaaa:)

2011-06-25 @ 15:40:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0