STUDENTERNAS DAG

hej det var längesen.. eller inte!
idag var jag elin fanny och michelle vid rekarne och kollade när våran fina tränare emelie tog studenten!
JAG LÄNKTER TILLS JAG TAR STUDENTEN!!!!!
bara 4 år kvar... prosit oj jag nös haha
efter vi varit på stan gick vi till fanny o badade i hennes pool! skojj verre
ja senaste tiden jag varit hemma har jag mest gjort ingenting ätigt tagit det lungt ;)
grannarna till vänster o grannarna 2 hus åt höger har studentfester just nu i fullrulle!
grattis till er! :)
byebye
avslutar med en bild på en glad Emelie
 


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

tagga till studenteeeeennnnn. då ska du och jag rockaaa fanny :*

2011-06-11 @ 22:09:37
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0