Fanny♥igår

hejhej
här kommer ett inlägg fullproppat med vackra bilder!
igår var ju den somsagt efterlänktade skolavslutningen!
mycket härligt att vara frii från plugg, o tidiga mornar!
outfiten från igår var:

  • en röd klänning med vita prickar på
  • en blomma i håret
  • vita jesusskor
  • rött nagelack
  • ring



på eftermiddan åkte vi till sommarhemmet var där o badade, solade o senare på kvällen grillade :)
jätte mysig kväll! måste göras om tycker jag!

vid 22.00 vart vi ut kastade av de som bor där.. hehe men det var ju mitt i fotbollsmatchen ju o jag var ju as grym.. (började med att göra hands...)
men då drog vi vidare till rosenfors o badade där tills 22.45 nåt. Sen började typ alla åka hem. då kännde jag emelie alexander antonio  och wiliam för att kolla in skolgården o ja den var övergiven.. x)
var hemma runt 23.50 tror jag :)





juste hehe emelie hittade en död fisk som flöt omkring i vattnet..





(några bilder e tagna av emelie)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

fina bilder:) vad fin du var!

2011-06-11 @ 22:09:00
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0