FOTBOLLSDAGEN=GRÖNDAG


en bild från igår. var o badade med agnes och anna i rosenfors! (med kläderna på för min del, haha)

hej!
skoldagen bestod av bara en ynka lektion som bara pratades igenom..
efter den så började den traditionella fotbollsdagen som alltid anordnas på min skola varje år!
mitt spår = A-Spåret hade färgen grön så halva mitt face har varigt grön idag o ca: 50% av kroppen :P haha
svar ja det vart vita sträck efter det för restan av min kropp vart ju solbränd utom där jag målade mig... hehe opss..
efter skolan drog jag agnes anna ellinor och emelie till rosenfors och badade "igen med kläderna på"
jag var minst badkruka måste jag bara flika in var först i!!! :D stolt!!!

Jag och Olivia
kram

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

coolt :)

2011-05-31 @ 18:50:50
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Agnes :D

Men jag vill bara lägga till att jag doppade faktiskt huvudet först ! ;D <333 (så du kan inte vara lika stolt som jag) xD

2011-05-31 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0