kryckan...igen...

hejsan!
ja som många av er redan vet så hoppar jag runt på ett tar kryckor...
för mitt knä kännde för att hoppa ur led igen.. en gång i februari och så nu.. armmuskelr o handont får man stå ut med ett tag!
det hände i söndags o jag måste bara säga at söndagen började as bra med att vakna upp i elins rum vi tog oss till vilsta va där o badade med filip patrik oscar och gustav. sen smurfträning tbx till badet, träffade killarna igen badade igen o back to vilstahallen o tränade lila gruppen i fristående o sen missen att hoppa trampolin...jag som satt vid sidan o inte orkade hoppa.. varför kunde jag inte suttit kvar för? aja kan inte spola tillbaka tiden e ingen trollkar.. men man skulle ju vilja kunna!

dagen började:

nybadade

dagen slutade:

haha skit bjuder.. x) :P

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

herre min dag vilken osis du hade :(

2011-05-11 @ 15:29:06
URL: http://ecaarlsson.blogg.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0