Mobilbloggning

Hej Igår var det ju Valborg o min kväll spenderades på skogstops fotbollsplan orrliden med mycket trevligt folk! Våran lilla grupp som gick runt växte o på slutet var de: jag Agnes anna Emelie Linnea Lovisa Gustav Gustav Alexander Carl-Anton Antonio Filip Erik Simon oskar ja det var alla tror jag ;) tack så jätte mycket alla jag hade en jätte rolig kväll! På dagen igår var jag på picnik med en kotte som heter Elin Carlsson en av Elina bästa meningar på bryggan "värsta lebb paret" HAHA xD Har massa bilder som jag vill visa er men eftersom jag mobil boggar så vet jag inte hur man lägger till bilder.. Någon som vet som vill berätta? :) annars ska jag försöka hinna lägga in bilderna ikväll I datan. Idag blire smurfträning o egen träning, kram

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

hahahahhahahhahhaha oj asgarv :D

2011-05-01 @ 20:09:24
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag tror man måste mms blogga om man ska kunna lägga upp bilder från mobilen till bloggen men jag kan säga till någon dag sen för filippa ska hjälpa mig hur man gör då kan jag hjälpa dig :D <3

kram <3

2011-05-01 @ 20:25:45
URL: http://josefineishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0