shame


ps: I love that song!

hej!
Får hålla mig kort i dag för har inte jätte mycket tid.
idag ska jag och elin till Torshälla festivalen eller vad det nu heter o gå runt där o kolla lite! :)
tror vi åker dit någon gång efter lunch tiden.
vad vi ska göra där vet jag ej, vet ej riktigt vad det är för något :P haha men om jag får för mig att skriva ikväll kan jag ju berätta för er som kanske inte var där :)
yessbox nu blire en dusch
byebye

bjuder på bild från idrotten för några veckor sen
(det svarta på min näsa är nåt smuts på spegeln det sitter ej fast på min mig)

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

ÄLSKAR OCKSÅ DEN LÅTEN :D haha

2011-05-21 @ 20:01:56
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0