Skolbibliotek hälsar !!

Hej just nu sitter jag i skolans bibliotek med Ellinor Agnes anna Emelie och sung Idag har dagen gått hyfsat fort, har haft B-språk behövde typ inte göra nånting sen engelska då kollade vi på film liksom lungt! Sen matte gick ovanligt bra hade rätt på alla uppgifter jag gjorde :) ja sen idrott satt bes id med Ellen o stekte i solen! As varm idag!! Ja sen en äcklig lunch KOKT fisk.... det är ju helt vansinnigt att äns bjuda på.. Aja sen är det liksom nu o bara en lektion kvar på dagen so! :) Juste går fick jag vet att jag hade fått VG på so provet om franskarevolutionen o Napoleon :D och även VG på hälsa provet om orientering :D sjukt nöjd!!! Idag ska jag till vilsta och kolla på när mitt lag tränar är tävling på söndag i Bålsta som jag måste stå över :( fyyyy!! Vill vill vill tävla! Men nej. Men får var med när lila gruppen tävlar på lördag i sporthallen ist! :) KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

ses idag :D och på torsdag? lördag? och söndag? hehe wiiie :D

2011-05-11 @ 15:26:30
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0