S:t Fanny

Hej hej Sitter på bussen på väg till lilas träning jag Elin och fanny ska vara där idag o lära dom fristående :) Idag har jag haft 3 prov. Konstigt nog kändes alla bra! Haha tyska no och hälsa. Det var bara o skriva ;) under veckan har jag haft samanlagt 5 prov aa de 3 idag + hemkunskap och so! Inte okej!! Som plåster så såret är jag ledig i morgon på måndag ska vi på moppegrej o på tisdag ska vi på musikal :) så inte mycket skola de kommande dagarna ;) nej nu ska jag av bussen hejdå ha en fortsat fin dag :*

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

hoppas vi ska på samma musikal, annars dödar jag någon:O

2011-05-05 @ 21:14:07
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0