yeh yeh wow wow

hejhej
här kommer en  beskrivning på min helg + schnygga bilder!
fredag:
va på ming med några tjejer ur klassen o sen kom elin till stan o hänkade med till skogstorp!
vi drog till rosenfors med filtar godis och dricka och till våran stora förvåning var det redan upptagen där av några andra umngdommar som drack lite starkare dricka än vad vi hade tänkt "lemon lime.."
sen sov hon hos mig skojj!




lördag:
klockan ringde 06.30...
kvart över 7 bar det iväg till sporthallen där det väntade en tävling att fixas! elin o jag hade ansvaret för ansiktsmålningen o ja det gick bra, ganska många vart ansiktsmålade.
på eftermiddan var vi + fanny med ametisterna (som vi gjort fristående till) va med dom när de tävlade! o dom tog GULD i fristående och silver i matta sååååå stolt fristående ledare! dom var så duktiga och söta!

denna kväll sov jag hemma hos elin ;)



jonna, alva och greta

söndag:
vaknade upp hemma hos elin carlsson runt 10 moi bien!
vi åkte till bålsta o tävlade eller jag tävlade inte får ej det med mitt knä men tjejerna var jätte duktiga måste jag säga! många sura miner vare efter tumbling men det visades inte i resultatet för dom kom på 1:a plats o fick en guld medalj runt halsen! det allra bästa var att jag också fick en :P kanske för min stora prestation under tävlingen HAHA eller inte.. !




o där var en sammanfattning av min hurtiga helg ;)
hare gut gut! :d

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

en helg med MVG kvalitér helt enkelt :D

2011-05-18 @ 19:35:15
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0